BOOS
BOOS

 

خوشبختی من در بودن با توست و روز رسیدن به تو ، تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم
.

.
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم ، روز پیوند با تو
.
.
.
یک تکه بلور از جنس حضور ، یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا ، همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز فراموش نشدنی ترین روز زندگیمه
سالروز ازدواجمان مبارک
.
.
.
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم
در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم
کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
.

.
به سلامتی زنجیری که صد سال زیر برف و بارون می مونه ، می پوسه ولی از هم جدا نمیشه
امیدوارم بمونیم بپوسیم ولی از هم جدا نشیم
.
.
.

من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم و هر بار که مژه های تو به هم می خورد ، یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز یکی شدنمان مبارک
.
.
.
هر روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد
.

.
؟؟؟ سال از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند !
.
.
.
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته ! چه تلخ و چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بی قراریم ، سالگرد ازدواجمان مبارک
.
.
.
چه لطیف است حس آغازی دوباره !
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس !
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن !
و چه اندازه شیرین است امروز !
روزی که آغاز شدیم !
سالگرد ازدواجمون مبارک
.

.
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
همسفر همیشگی من ، سالگرد پیوندمان مبارک
.
.
.
در خالصانه ترین گوشه قلبم ، آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد تو میدرخشد
سالروز پیوندمان مبارک
.
.
.
زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم
همسرم ! سالگرد پیوندمان مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:اس ام اس و متن تبریک سالگرد ازدواج, توسط سامان